donderdag 27 december 2012

Han

Een week of drie geleden kreeg ik nieuws dat insloeg als een bom. Bergloper en vriend Han Bochman was overleden. Ik kende han al heel wat jaren en mocht hem graag. Helaas was het contact de afgelopen jaren wat verwaterd. De daarop volgende vrijdag zijn Ans en ik naar de RRB avond in de Zonneberg gegaan en hebben in de twee kapellen een kaarsje voor Han aangestoken. Na wat rondgelopen te hebben zijn we ergens gaan zitten en hebben er een gedronken op Han. Daarna zijn we via een omweg naar buiten gelopen. Ans heeft niet veel met berglopen en eerlijk gezegd had ik ook niet veel zin.


Een groot bergloper en verhalenverteller is niet meer.

Enkele dagen later had ik weer een praktijkcursus in Noord. Voorlopig de laatste. Deze keer had ik een groep van 17 personen. Ik heb de gebruikelijke ronde gelopen en na afloop was de Kluis opengesteld. Ook hier moest ik heel wat vragen beantwoorden. Al met al verliep de avond prima. Het was een leuke groep en men stelde goede vragen.

Bekijk www.caestert.net voor meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten