woensdag 5 december 2012

Examen

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets in mijn blog heb geschreven. Ik heb, zoals je weet niet écht stilgezeten want ik heb een geheel nieuwe caestert.net site gebouwd. Nieuwe vormgeving, een overzichtelijkere indeling en meer mogelijkheden. Ondanks dat is het berglopen natuurlijk niet achter gebleven. Zo hebben Susanne en ik verschillende tochten door de Zonneberg gemaakt. Het doel was om Susanne de weg te leren zodat zij een eigen vergunning krijgt. Dat wil ze graag en daar kan ik me iets bij voorstellen. Inmiddels heeft ze het examen glansrijk doorstaan en is ze vanaf nu RRB vergunninghouder. Hieperdepiep. Nu dit achter de rug is hebben we weer wat meer tijd voor andere groeven en zaken. Want veel is blijven liggen en enkele contacten hebben we een beetje verwaarloost maar daar gaat nu verandering in komen en gaan we weer wat meer tijd krijgen voor andere groeven.



Op de bijgevoegde foto staan we, vlak voor het examen, in de kapel een schietgebedje te doen. 
Foto: Aldo Haan, http://dekoepetoekers.ning.com/


Bezoek www.caestert.net voor meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten